U posljednjih nekoliko godina bilježimo značajan rast online prodaje svih vrsta roba i usluga. Nastala situacija prisilila je mnoge male i srednje poduzetnike da zatvore svoje fizičke trgovine i ulažu u svoje pozicioniranje u online prostoru.
Svakim danom sve više brendova ulazi na tržište, tvrtke se počinju boriti za pažnju svoje ciljane publike, a potrošači imaju više mogućnosti u odnosu na vrijeme prije pandemije.
Zašto je oglašavanje važno za vaše poslovanje?
Čovjek vidi tisuće oglasa dnevno, što znači da je potpuno moguće da će oglasi vašeg brenda dosegnuti vrlo veliku publiku, kao i pokazati izuzetne prodajne prednosti vaših proizvoda ili poslovanja u samo nekoliko minuta ili čak sekundi.
Bez obzira oglašavate li startup ili tvrtku za koju godinama radite, jednostavno ne može poreći da je oglašavanje postalo bitan aspekt svakog posla. Oglašavanje može imati puno više koristi nego što mislite.
Kako oglašavanje utječe na vaše poslovanje i pomaže vam u postizanju vaših organizacijskih ciljeva?
Evo nekoliko glavnih prednosti oglašavanja:
Dosežete još veću publiku potencijalnih kupaca/korisnika
Bilo putem interneta, tiskanog izdanja ili televizijskog oglašavanja, ovi oglasi koje vidite pokušaji su tvrtki povećati svijest o svojoj marki i privući potrošače da kupuju njihovu robu i usluge. Budući da oglašavanje omogućuje tvrtkama da dođu do velike publike, više potrošača može otkriti proizvode i usluge koje vaša tvrtka nudi, te istovremeno shvate njihove ključne karakteristike u nekoliko minuta ili čak sekundi.
Želje i potrebe potrošača neprestano se mijenjaju, a oglašavanje tvrtke može povećati svijest o marki i čak otkriti potencijalnu publiku u samo jednom danu.
Povjerite se biram.hr partnerskom programu kako biste pozicionirali svoj brend i povećali prodaju.
Ulazite u novi tržišni segment
Kao start-up ili nova tvrtka, možete se osloniti čak i samo na oglašavanje kako biste podigli svijest i dosegli svoju ciljanu publiku. Osim što je od velike važnosti za mnoga nova poduzeća, oglašavanje također pomaže tvrtkama koje posluju godinama da dođu do novog tržišnog segmenta u koji dosad nisu uspjele prodrijeti.
Većina ljudi ne reagira emocionalno i prije kupnje istražuju, uspoređuju cijene i uvjete. Glavna svrha oglašavanja u ovoj fazi nije prodaja, već podizanje svijesti o proizvodima koje možete ponuditi kako biste adekvatno zadovoljili potrebe kupaca.
Širite informacije o ponuđenom brendu, proizvodu, usluzi…
U današnje vrijeme, kada razmišljate o lansiranju novog proizvoda, nadolazećoj promociji ili podizanju svijesti o proizvodima ili uslugama koje vaša tvrtka nudi krajnjem korisniku, obvezno ga morate reklamirati.
Oglašavanje nije samo najbrži način za točan prijenos informacija o proizvodu kupcu, već također omogućuje vašoj tvrtki da ima kontrolu nad metodama distribucije, koje su kategorizirane u nekoliko kategorija – plaćeni, u vlasništvu i mediji u vlasništvu. To je također jedini medij u kojem tvrtke imaju potpunu kontrolu nad time kada žele isporučiti svoju poruku u pravo vrijeme.
Oglašavanje omogućuje vlasnicima tvrtki odabir i kontrolu načina na koji će određeni proizvod ili uslugu predstaviti publici, jer televizijska reklama može biti prikladna za prezentaciju jednog proizvoda, ali ne za neki drugi – ne.
Oglašene tvrtke uvijek su korak ispred nepoznatih tvrtki. Možda biste radije kupili marku deterdženta za pranje rublja za koju ste čuli i vidjeli da se reklamira nego onu koja vam ništa ne govori. Oglašavanje je važno jer tvrtkama omogućuje da u nekoliko sekundi predstave izuzetne prodajne prednosti svojih proizvoda i usluga. Oglašavanje omogućuje brendu da se pozicionira u umovima svojih ciljanih potrošača dok povezuje svoj brend s određenom idejom ili kategorijom po kojoj će ga potrošači zapamtiti.
Općenito govoreći, ideja oglasa koje objavljuje tvrtka je pozvati svoje ciljne potrošače da naprave usporedbu između svog brenda i konkurenata, istaknuti njihove prednosti i koristi, utjecati na njih na emocionalnoj razini kako bi napravili informiranu odluku o kupnji.
Povećava prodaju i tržišnu vrijednost marke
Marketing, posebno oglašavanje, odnosi se na vrijednosti. U ovom bučnom i šarenom svijetu trebamo natjerati ljude da nas zapamte, asociraju na nešto. Naša poruka kao vlasnika biznisa mora biti jasna i konkretna. Oglašavanje svakom biznisu svakako daje priliku da prenese poruku o tome kako želi da ljudi percipiraju njegovu marku. Dobar imidž stvara se kada biznis uspješno natjera ljude da šire pozitivno mišljenje od usta do usta jer gradi povjerenje oko marke i povećava povjerenje potrošača u nju.
Otključava želju kod klijenta i dugoročno ga zadržava
Stvarno li imate potrebu za najnovijiem proizvodom na tržištu? Ili je to samo zamka koju su postavile tvrtke iza onih oglasa na koje ste naišli prije kupnje proizvoda?
Tvrtke koje reklamiraju pametne su i koriste emocionalnu privlačnost i pripovijedanje u svojim oglasima kako bi probudile želju, izazvale određenu emociju kod potrošača što će ih natjerati da osjećaju potrebu za kupnjom.
Dobro je kad biznis može ispričati priče vezane za svoj proizvod ili uslugu da potaknu potrošača da ih kupi. Prema istraživanju, ako se stopa zadržavanja klijenata tvrtke poveća za 5%, dobit će se također povećati za od 25% do 90%.
Kako bi povećala stopa zadržavanja kupaca, tvrtka prvo mora osigurati da je njezina marka na vrhu svijesti potrošača. Oglasi bi bili izvrstan način stalnog podsjećanja potrošača na razlog zašto su uopće odabrali ovu marku. Tvrtke također mogu koristiti oglašavanje za unakrsnu prodaju drugih proizvoda i usluga koje njihova tvrtka nudi, jer bi to potrošačima dalo osjećaj bliskosti kada žele kupiti novi proizvod ili uslugu.
Stoga bi korištenje oglašavanja za ponovno angažiranje kupaca u njih usadilo lojalnost brendu i zauzvrat povećalo stope zadržavanja kupaca i vrijednost proizvoda.